Voor school, werk, vrije tijd zit ik zoveel achter de computer, is er naast RSI ook andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

En wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vergeet de kans op een hoge stroom rekening niet.
Oh en vierkante oogjes.

Het beste antwoord

Ieder uur een kwartier pauze, ga dan drinken, bewegen, eventueel wat eten en zoek de frisse buitenlucht op. Blijf dat doen en dan is er niets tot weinig aan de hand ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kans op trombose en tekort aan vitamine D.
Oplossing: regelmatig even stukje lopen en zorgen dat je minstens 30 minuten zon krijgt per dag.
Ritsuka
11 jaar geleden
Je houding achter de computer. Je rug kun je met een verkeerde houding ernstig belasten. Zorg dus voor een goede stoel en let op je houding ;)