Hoe lang kun je last hebben van een geirriteerd botvlies na een pijnblokkade?

Ik heb bijna vier weken geleden een pijnblokkade gehad in min rug bij mijn s1 gewrichten en nu schijnt mijn botvlies geraakt te zijn tijdens het prikken, zegt mijn fysio, (aan de hand van mijn klachten- zenuwpijn en ontzettend beurs gevoel in mijn rug) Ik kan de arts niet bereiken ivm vakantie, weet iemand hoe lang dit kan duren, heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Join the club! Wrs een week of 6 in totaal. Je kan aan je huisarts een ontstekingstemmer vragen
Ook kun je de pijnpolie bellen om advies
Blijft wel ff gevoelig vrees ik
Als je ook hoge koorts krijgt meteen bellen
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Channeke; dank, heb ik zelf nog wel in huis (diclofenac en ibuprofen) dus zal 1 van de twee gaan slikken. Dit was mijn 9e blokkade maar nooit eerder zulke pijn gehad.

Het beste antwoord

De reacties na een pijn(zenuw)blokkade verschilt bij iedereen,eigenlijk begrijp ik niet goed waarom je fysio beweert dat je botvlies geraakt kan zijn want de klachten die je beschrijft zijn normaal. Ik heb inmiddels al 5 blokkades gehad en de ene keer had ik er meer en langer last van dan de andere. Je kunt het beste de pijnpoli bellen want die kunnen je hier een duidelijker antwoord op geven,dat hoeft niet perse de arts te zijn die je behandeld heeft! Veel sterkte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlindertje, bedankt voor je reactie. Zij maakt dit op uit mijn klachten die ik heb gekregen na de pijnblokkade, wat de negende keer was voor mij en ik nooit eerder deze klachten heb gehad na een blokkade. Beurse gevoel in je onderrug op de plekken waar geinjecteerd is, het gevoel bont en blauw te zijn maar niets aan de buitenkant is te zien gaf zij aan dat het zeer waarschijnlijk gaat om geiiriteerd botvlies. Pijnpoli al gebeld, kunnen me geen antwoord geven, moet de arts doen, kan volgende week vrijdag pas terecht ivm zijn vakantie. Iig bedankt voor je antwoord.