Eiwitten die zich hebben verzameld en afvalstoffen een wondje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een combinatie van dode huidcellen, witte bloedcellen en bacteriën
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dode witte bloedcellen,bacteriën en soms resten van dood weefsel.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pus of etter is een meestal dik- of dunvloeibare substantie (kleur: witgeel of geel) die zich in het lichaam in een holte bevindt bij langer bestaande ontstekingen, of die uit ontstoken wonden vloeit.