Waarom heb ik altijd zo veel pijn in mijn benen na het stappen/uitgaan ?

Hallo,

Ik ben een jonge meid van 19 en vroeg me af waarom heb ik altijd zo,n zware vermoeide,pijnlijke benen na het stappen? waar kan dat aan liggen? en hoe gaat het zo snel mogelijk over

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Ik denk omdat je toch de geleid danst en staat. En dat je benen dit niet op deze manier gewend zijn. Om de pijn te verlichten kan je veel water drinken. En een paar keer diep adem halen. Door het adem halen krijgen je cellen meer zuurstof waardoor ze zich sneller herstellen en het water spoelt de afvalstoffen weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paracetamol werkt ook.

Andere antwoorden (1)

heb je wel goeie schoenen aan? dus geen afgetrapte sneakers zou ook al een hoop schelen, en soms even zitten aan de bar ook...