Wat kun je het beste doen als je een holvoet hebt en pijn?

Een vrouw krijgt op latere leeftijd een staande baan.
De voet voelt aan als dat hij overbelast wordt.
Steunzolen helpen niet. Het is ook geen reuma. Wat valt er nog aan deze pijn te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar een podotherapeut en neem je werkschoenen en steunzolen mee. Voetsteun luistert heel nauw, dus misschien valt er nog iets te verbeteren. Mij heeft het geholpen. Succes ermee.

Toegevoegd na 2 uur:
p.s. voor zover ik weet is een podoloog hetzelfde als een podotherapeut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En is een podoloog iets anders dan een podotherapeut?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn 2 totaal verschillende beroepen. Een podotherapeut is een gespecialiseerde pedicure, een podoloog meet o.a. steunzolen aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha Momsa, dat wist ik, dank voor het bijspijkeren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te snel getypt, dat wist ik dus NIET ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoor nu net, dat zij al naar twee podologen is toegegaan; het hielp niet.
Wat zou dat zijn?
Een podotherapeut werkt letterlijk aan de voet terwijl een podoloog meer een oplossing zoekt in de vorm van aangepast schoeisel, steunzolen, etc. Ik denk dus dat je het beste naar een podoloog kunt gaan.