Als ik stil zit is het net of het in mijn oor klotst, wat kan dat zijn?

Als ik beweeg met hoofd merk ik niets, als ik stil zit dan heb ik paar keer per dag alsof het klotst, een heel raar gevoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Heb je dat elke dag? Want ik weet wel dat ik dat had als ik gezwommen had, of met mijn kop onder water had gelegen in bad. Volgens mij is er dan toch wat water in mijn oren gekomen. Kan het bij jou ook zo iets zijn? Of heb je het echt altijd ook als je niet in het water geweest bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar had ik ook last van ik had nog een goeie koptelefoon liggen, die op gedaan met muziek en het was weg. ( bij mij dan)

Antwoorden (2)

Dat kan wijzen op vocht achter het trommelvlies, en is in elk geval een reden voor een bezoekje aan de huisarts, die je wellicht zal doorverwijzen naar de KNO-arts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zo zijn dat jouw gehoorgang niet helemaal recht is en dat er dan in een kuiltje water blijft staan. Dat vertelde de oorarts mij nadat ik daar met soortgelijke klachten kwam.