Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe kun je er voor zorgen dat je 2 nachten niet meer in je bed kan plassen?

Ergens in maart of april gaan gaan we met school ergens naar toe, we blijven 2 nachten slapen.
Maar ik plas nog in bed :(
Ik ben al vaak naar artsen geweest en medicatie genomen, maar het helpt niet.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die 2 nachten niet KAN plassen in mijn bed.

Mvg,
Bert

Toegevoegd na 10 minuten:
M.a.w. zodat het bed zeker niet nat wordt

Toegevoegd na 3 uur:
Ik ben er al (lang) mee bezig met het proberen te verhelpen, maar hoe kan ik het verzekeren dat het bed die 2 nachten niet nat wordt?

Weet jij het antwoord?

/2500

er bestaan luiers voor volwassenen, die oa gedragen worden bij incontinentie.

Veel plassen voor het slapen en weinig drinken en er niet aan denken voor je gaat slapen

Je zou na de huisarts kunnen gaan en vragen naar minrin melt tabletten dat is een smelttablet. Die zou je vanaf nu al kunnen gebruiken. de huisarts kan dan bekijken hoeveel je nodig hebt om droog te blijven. En voor die 2 dagen zou ik je aaraden toch iets van een luierbroekje aan te doen als niemand het ziet of inlegger? zorg dat je een tas op je bed hebt waar je het in kan doen.... hoop dat je er wat aan hebt!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100