Ik heb links boven in mijn rug in een keer pijn, Hoe kan dit?

Ik heb in een keer pijn aan mijn rug, ik was gewoon rond aan het lopen en in een keer kwam links boven in mijn rug pijn, hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Het hoeft niks te zijn.
Soms kun je door de simpelste beweging (lopen, een boek uit de kast pakken, eten koken) Een spier verrekken. Dit kan de rugpijn veroorzaken.

Als je er te lang last van blijft houden zou ik willen adviseren om een arts te bezoeken. Maar voor nu is er niet veel aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bestendigt dan consulteer je huiarts .
Het mischien een hernia in de muur van je maag zou kunnen of mischien er is een kleine steentje in je linker kidney of er is gewoon een spier beschadigt door je beweging en als het vanzelf gaat dan het is niet een goede symptoom . Bespreek met je huisarts.