Wat betekend het als er darmslijm uit iemandS anus komt?

Ik ben al een paar weken bezig met onderzoeken,omdat mijn darmen klachten vertonen.
Paar weken geleden zat er slijm en bloed bij mijn ontlasting. Maar nu is het constant alleen slijm. Wat betekend het als er darmslijm mee komt? Ik heb nu namelijk weer erg last van me darmen.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
57.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja petertje191 volwassen worden gaat niet altijd gemakkelijk en schoon ;) hoe ouder je word hoe meer klachten je krijgt haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je ook last van verstopping?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last van aambeien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel van verstoppingen en geen last van aambeien.

Het beste antwoord

Een overdaad aan slijm bij de ontlasting of slijm met bloed, kan duiden op een ontsteking of op een prikkelbare darm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou even een afspraak met de dokter maken het kan namelijk van alles zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ook nog een opgeblazen gevoel hebt en het gevoel dat je een grote boodschap moet doen en dan alleen een beetje slijm komt .
En het gevoel hebt dat je een scheet moet laten en dan er alleen een beetje slijm komt .
Dan heb je last van onrustige darmen .
Afspraak maken bij de huisarts en die geeft je medicijnen en de klacht is na enkele dagen over .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou wil ik je niet onnodig bang maken, maar ik ken iemand die dit ook had, en bij haar bleek darmkanker te zijn. Zij was er op tijd bij en is inmiddels kankervrij, dus het is goed te behandelen. Wel z.s.m. een afspraak met je huisarts regelen, zou ik denken!