Ik heb de laatste tijd pijn aan allebei de kanten net onder mijn ribben, wat kan dit zijn?

Het zit meer aan de achterkant van mijn zij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Een spierpijntje door een verkeerde slaaphouding misschien. Of een klein koudje onder de leden (onder de ribben in dit geval). Kijk het een weekje aan, als het erger wordt of het gaat niet over, maak een afspraak met de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor sport? Als je aan gewichten hangt, is er een grote kans dat je een verkeerde beweging maakt...vraag de sportleraar of instructeur in dat geval even om een precieze uitleg van het apparaat.

Andere antwoorden (5)

Ga even langs de dokter voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drink je genoeg?
Daar zitten je nieren nl.
Plassen pijnlijk?

Kan ook een sluimerend griepje zijn of gewoon spierpijn.
12 jaar geleden
galsteentjes misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eerst aan een kneuzing, maar je zegt iets over krachttraining.
Dan waarschijnlijk overbelasting, want als het spierpijn zou zijn, zou je het moeten kunnen koppelen aan een bepaalde oefening.

Spiroflor of Arniflor halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kunnen je ingewanden zijn (darmen dus). Zorg voor een goeie stoelgang.