Rood wordt je sowieso. Wat helpt om er van af te komen is je gezicht nat maken of met een handdoek af te vegen.
Of gewoon even rustig gaan staan en wachten tot het bloed weer beetje wegtrekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat je rood worden bij inspanning niet kunt voorkomen,iedereen heeft dat in meerdere of mindere maten.Door de warmte en ook om d warmte kwijt te worden,ga je transpireren en gaan de bloedvaatjes onder je huid open staan.Als je dat gaat tegen houden raak je oververhit met alle gevolgen van dien.
Dus gewoon de natuur zijn gang laten gaan hoor,en na het douchen een lauwe douche nemen,zo komt je lichaam langzaam op een normale temperatuur en raak je ook je rode gezicht weer kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wordt ook snel rood naar het hardlopen je kunt het voorkomen om even lekker te gaan zitten tot rust komen, wat drinken en een koude lap op je hoofd te leggen.
Maar eigenlijk maakt heet niet veel uit het hoort nou eenmaal bij jou
succes