Waarom krijg ik een brok in mijn keel gevoel na het roken van een joint(mariuana)?

Ik had daar eerder nooit last van gehad. En heb het ook niet als ik nuchter ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Blowen is een sfeerversterker , dus als je lichte spanning met je meedraagt zowel bewust als onbewust , dan kun je na het blowen je spieren aanspannen en met name je halsspieren. Zo druk je je strottenhooft een beetje dicht en dan kun je het gevoel van een brok in de keel ervaren.

Of als je na het blowen een zgn. vreetkick krijgt en dan veel in korte tijd eet , dan kun je dit ook krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien voel je je toch niet eronder dat je dat hebt gedaan?

Toegevoegd na 16 seconden:
*goed*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mariuana prikkeld en irriteerd de slijmvliezen, misschien heb je in deze joint meer mariuana gebruikt dan anders of is deze samenstelling anders geweest. Het helpt om veel melkprodukten te drinken.