Kun je blarenpleisters gebruiken om blaren te voorkomen bij nieuwe schoenen?

Morgen heb ik de hele dag feest en heb daarvoor nieuwe pumps. Nu heb ik bij pumps nogal snel last van blaren. Ik heb ze wel zo goed mogelijk ingelopen maar ben toch bang dat ik blaren zal krijgen. Ik wil niet wachten tot ik eventueel blaren heb want dan heb ik de rest van de dag pijn aan mijn hakken. Kan ik dus ter bescherming of uit voorzorg een blarenpleister opplakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

ja, als preventie kun je je hak beschermen met tape of blarenpleisters. De kans op blaren verminder je daarmee enigszins, echter helemaal voorkomen kun je het hiermee niet.

Tip: neem ook een paar platte schoenen mee, voor als het echt niet meer gaat op de pumps.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, zou ik zeker doen, wat misschien ook een goed idee is, is Compeed, dat zit als een dun laagje stevige gel op je huid en is echt fijn tegen blaren.
Veel plezier op je feest.

Toegevoegd na 37 seconden:
Compeed kan je gewoon bij de drogist of Etos kopen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Die Compeed pleisters zijn echt een uitkomst als je je schoenen nog moet inlopen en geen geduld meer hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn redding in mijn 'wandelcarriere'!
Ik zou daar geen blaren pleister voor gebruiken,je hebt ook speciale strips (en gels) om pijnlijke drukpunten op je voeten (lees blaren) te voorkomen.
Kijk maar eens op de onderstaande website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Compeed verkoopt ook een anti blaren stick, werkt ook supergoed! Gewoon te koop bij de drogist.