Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wie heeft persoonlijke ervaring met Dry Needling? (of weet andere methodes die vlot en goed werken, zie uitleg)

Voor wie wil weten wat het ongeveer inhoudt, hier een url of zelf googlen ;)
http://www.dryneedling.nl/

Gisteren bij huisarts geweest, met name even voor al langere tijd en toename pijn in linkerarm. Ze had het loeidruk en deze keer zeer doelgericht onderzoek en snelle diagnose ook: au au chique naam maar is dus gewoon een "golfelleboog" (variatie en andere kant tennisarm dus).

Omdat ik mijn rechterarm al niet meer geheel kan gebruiken, is wel zo handig' dat dit beetje vlot geneest ;)

Dus wie heeft hier ervaring mee, of wie kent andere manieren om alsnog gericht en vlot dit euvel te verhelpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi Conqie, ik heb een aantal keren zo'n behandeling gehad. Bij mij had het een goed effect, hoewel ik het wel pijnlijk vond maar dat kwam ook omdat de spieren in mijn nek en schouders zó vast zaten dat er niet meer tegenop te masseren was. De prik van de naald voel je nauwelijks, maar als de naald in de spier zit dan voel je wat pijn en echt de spanning uit de spier wegstromen. De dag erna kan het nog een beetje beurs aanvoelen maar daarna merk je echt verlichting. Succes ermee.