Als je teelbalkanker hebt, kun je dan nog klaarkomen?

Een vriend/kennis van ons heeft nl teelbalkanker...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk 'ejaculeren' ipv klaarkomen

Antwoorden (3)

Ja dat kan, er wordt dan alleen geen of weinig goed zaadcel geprobeerd, maar je kunt nog steeds ejaculeren ja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Losse flodders dus oke dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet, teelbalkanker zit meestal in 1 bal, de andere produceert dan nog zaadcellen (mits niet bestraald et cetera).
Ja, Je kan daarna gewoon ejaculren. Bij een collega van mij is een teelbal weggenomen om dezelfde reden. Natuurlijk spreek je daar dan ook over. Het ejaculaat bevind zich nl. in de prostaat. De teelballen maken de zaadcellen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die kanker heeft, en zijn grootste zorg is klaarkomen? vind ik wel sneu
Maar normaal kan dat ja.
Sterkte voor jou vriend