Volgens mensen loop ik apart, wat zou dit kunnen zijn?

Vroeger toen ik klein was werd het ook al opgemerkt maar in het ziekenhuis is dit onderzocht maar nooit wat gevonden. Toch blijf ik altijd reacties krijgen. De een zegt dat ik heel erg "met mijn kont" loop, en de ander zegt dat het lijkt of een been korter is dan de ander(dit blijkt niet uit het ziekenhuisbezoek). Zelf heb ik dit heel m'n leven, ik heb geen rugpijnen of wat dan ook. Hoewel de reacties van anderen toch vervelend zijn, en sommige zelfs beledigend. Vroeger had ik X benen volgens mij, wat met "zware schoenen" verholpen is. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn aan de hand van de symptomen. Ben nu 17 jaar, en toch altijd al benieuwd geweest!

Toegevoegd na 2 minuten:
Aanvulling:
Zou dit ook het gevolg kunnen zijn van een vanaf kleins af verkeerd aangeleerde loopbeweging, of zou dat nooit mogelijk kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een ceasartherapeut kan je helpen met de juiste houding. Die zal kunnen beoordelen of je 'anders' loopt en hoe dat komt, maar je vooral helpen dit te veranderen.
Je zou nu ook nog eens kunnen kijken of je benen dezelfde lengte hebben, en de stand van je voeten is ook heel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan zeker zo zijn. Iedereen loopt anders.
De ene heeft X benen en de andere O benen. Zelf heb ik altijd erg mannelijk gelopen. Je leert het jezelf aan. Maar iedereen is anders. En iedereen loopt anders. Van wat anderen zeggen moet je je niets aantrekken. Het gaat erom wat jij ervan vindt jij bent wie je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een mensendieck, dat is iemand die kijkt nasr je houding. Die kan je goed helpen met het goed lopen en goed staan enzo.