Wat te doen tegen pijn in spieren of botten

Ik heb sinds vanochtend heel erg pijn in m'n spieren. Als ik ze aanspan doet het heel erg pijn en als ik hoest krijg ik spierpijn in m'n buik. Vanacht heb ik heel slecht geslapen door de warmte, kan het daar misschien van komen? Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen op korte temijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Een kruik vullen met koud water en dan op de plek, waar het pijn doet. leggen. Heeft bij mij ook heel vaak gewerkt. ;)

Toegevoegd na 36 seconden:
Je kan hem ook vullen met kokend water maar met dit weer is het denk ik niet zo handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel eens gebeuren zulke spierpijn, maar alsnog wel vervelend, en ook apart dat je het in je buik hebt. De warmte kan volgensmij geen oorzaak zijn, maar ik heb wel eens gehoord dat je door slecht of rommelig te slapen spierpijn kunt krijgen...

Het gaat vast binnen enkele dagen weer over. Op lange termijn kun je regelmatig bewegen zonder dat je spieren overbelast raken. En op korte termijn zal ik een lekker warm bad of een warme douche nemen, dat helpt wat mij betreft het beste en is ook niet zo pijnlijk als masseren (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik ga nu een warme douche nemen en hopen dat dat helpt
Misschien krijg je wel griep, dan heb je ook overal pijn. Griep komt vaak voor als het buiten erg warm is.
Neem een pijnstiller of ontstekingsremmer voor je gaat slapen zodat je spieren kunnen ontspannen, en hopelijk heb je morgen dan minder pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+