Douchen het stoom zorgt dat alles goed loskomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stomen; douchen; warm water mengen met een schep zout en dat in je neus proberen op te snuiven zodat je kunt spoelen; neusdruppels/spray halen bij de apotheek of drogist (vraag daar advies welk product het beste is in jouw situatie).
Zodra de boel wat loskomt, niet je neus snuiten, maar liever ophalen. Als je per se moet/wilt snuiten: 1 neusgat tegelijk en niet te hard 'blazen'.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom is de neus de hele tijd verstopt? Ben je verkouden? Of heb je misschien last van hooikoorts?

Als je verkouden bent en je wil gewoon weer door de neus adem kunnen halen dan raad ik je aan om neusspray te gebruiken. (Gewoon huismerk werkt het beste)...

En als je neus dichtzit door de hooikoorts dan kan je het best veel zakdoekjes, neusspray, en hooikoorts pillen gebruiken, want meer kan je toch niet doen...

Wat ik ook heb neusspray werkt bij mij altijd het beste!