Gekneusde been? - Iemand tips?

Ben verkeerd terecht gekomen tijdens judo. Nu naar 1 dag loop ik raar op m'n rechterbeen. De pijn zit onder mijn knie. Heb ik hem (alweer) gekneusd? En heeft iemand tips? (huisarts snap ik wel).

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb meer aan tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Regelmatig insmeren met Arnice zalf helpt echt heel goed.
Als je tenminste zeker weet dat je hem gekneusd hebt.
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
sorry, Arnica zalf bedoel ik, met een a aan het eind :-)
Ja natuurlijk je moet VSM gebruiken dit is een homeopatisce geneeswijze ik gebruik het zelf ook als ik iets gekneusd heb. Dan moet je Cardiflor hebben of Anriflor wil je meer weten http://www.vsm.nl/merken#

Toegevoegd na 1 minuut:
Beterschap!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus goed opsmeren op de plek waar je gekneusd bent. En dan een sok erover. Ik weet niet of je zwaar gekneud hebt of licht. Maar met zwaar zou ik met sok doen licht zonder