Pijn in me knie, wat is het probleem?

Goedendag mensen,

ik ben 15 jaar oud.
Onlangs had ik vorige week plotseling last van me knie en ik weet niet meer door wat het komt.
De klachten waren dat ik tijdens het lopen opeens een soort pijn kreeg waardoor ik door me linker been zakt. Ik dacht dat het na een tijdje over gaat maar ik heb er nu nog steeds last van. Ik krijg alleen dit pijn wanneer ik loop, dus tijdens het fietsen,traplopen, rennen heb ik er geen last van, maar na het rennen krijg ik er wel last van. Soms heb ik pijn en soms weer niet en dat wisselt steeds.
Ik heb me huisarts gebeld, maar ze waren er deze week niet, alleen volgende week.
Als het pijn te erg was kon ik ook naar een andere huisarts gaan.

Dus ik wil graag weten wat het probleem is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoelang gaat het ongeveer duren totdat het weg gaat?

Antwoorden (3)

Groei pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan je meniscus zijn. Ik zou even naar de huisarts gaan. Heb je ook pijn als je door de knieën gaat en weer opstaat? En is je knie ook dikker (vocht)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als ik op me linker been sta en door me knie en weer op ga krijg ik pijn. ik zie geen verschil of het dikker is of niet.
Vandaag is het erger geworden dat ik nu tijdens het fietsen de pijn voelt:'(
Het enigste probleem is dat mijn huisarts deze week er niet is en pas over 2 dagen er weer is . De huisarts vind plaats in een groot gebouw waar er nog 6 andere huisartsen zitten. Een daarvan had ik gebeld en zei dat ik moest wachten tot maandag en als het zo ernstig is dat ik even een van de 6 huisartsen moest bellen om afspraak te maken. Alleen weet ik niet of dit zo erg een ernstig probleem is
Zeker naar de huisarts gaan!!