Ja, dat kan.
Sommige vrouwen komen heel vroeg in de overgang.
Sommige vrouwen hebben al heel vroeg een vorm van pre-overgangsverschijnselen.

Ik weet wel dat ik op die leeftijd daar een foldertje over heb gehaald bij de GGD of de dokter.
Vraag er maar eens naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Kijk, hier heb ik wat aan. Bedankt

Andere antwoorden (4)

Je zit in de overgang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk, je maar always hoef je binnenkort niet meer te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan, maar alleen als het ook daadwerkelijk opvliegers zijn.

(diagnoses stellen we hier over het algemeen niet, sorry)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Welkom bij de club.
Bijgevoegd een goed basisboek over de overgang met o.a. tips tegen opvliegers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Bedankt appeltje