Ik heb vaak hoofdpijn in mijn linker hersenhelft (voor). Duid dit op iets of is het gewoon een kwestie dat ik dat deel overbelast?

Toegevoegd na 1 uur:
tia lijkt me sterk ben 25 en kern gezond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13K

Het beste antwoord

Eenzijdige hoofdpijn kan heel veel oorzaken hebben, van stress en spierspanning tot migraine tot een tumor. Het kan dus gewoon komen doordat je in een verkeerde houding werkt, of omdat je bijvoorbeeld rugproblemen hebt die uitstralen in je nek.
Zelf heb ik migraine en heb altijd rechtszijdige hoofdpijn. De dokter raadde mij aan om eens op te schrijven wanneer ik hoofdpijn heb en wat ik daar voor heb gedaan. Zo krijg je een beetje een idee wat de rede is en kan je daaraan iets proberen te doen.
Maak je je zorgen over de hoofdpijn gewoon even langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier had, en heb ik ook veel last van. In het verleden heb ik 2 tia's gehad. Nu vrijwel elke dag hoofdpijn. Dit duidt m.i. toch op een zwakke plek in de hersenen. Als ik een paar flinke steken in mijn hoofd krijg, weet ik dat ik de volgende dag vreselijke hoofdpijn heb. Probeer zoveel mogelijk om druk te vermijden. Ik zou er toch een keer naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was ook kerngezond en kreeg 2 herseninfarcten achterelkaar, dus dat zegt niks. Als ik het zop lees dan denk ik aan spanningshoofdpijn.