gaat de snee in de tong nog helen???

Mijn zoontje van 5 is vorige week komen te vallen met zn mond op de tafel. Gevolg, tong voor de helft door midden. De dokter kon er niks aan doen. Het is nu aardig geheeld, maar hij blijft een behoorlijke snee houden(Net zoals je ziet bij van die hagedissen mensen). Gaat dat ooit nog goed komen of is hij voor het leven getekend???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn dan Hagedissen mensen?

Antwoorden (3)

neefje heeft dit ook gehad en de tong is gehecht in het ziekenhuis. Goed genezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat ik ondanks dat de dokter zegt dat het vanzelf over gaat, ik toch naar het ziekenhuis was gegaan....Als het nu nog zo in 2 is, dan ging ik voor de zekerheid alsnog naar het ziekenhuis, gewoon naar de eerste hulp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tong heelt heel snel maar als ie echt doormidden is denk ik dat een ziekenhuis bezoekje toch wel de moeite waard is
ik vermoed dat het gaat helen op de verkeerde plek wellicht zullen ze de wond toch weer open moeten maken en tegen elkaar moeten leggen
lastig te doen maar misschien onvermijdelijk.
wellicht hopen ze dat het toch dicht trekt