Hoe kun je zorgen dat iemand gaat stressen?

Voor een onderzoek moeten we zorgen dat de proefpersonen stresshormonen gaan produceren. Nu vinden we het alleen vrij moeilijk om te bedenken hoe we iemand kunnen stressen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou een bak met water en ijsklontjes kunnen gebruiken. Dit wordt heel koud en als je daar een tijdje een hand in houd dan gaat dat zeer doen en dat geeft stress...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees eens over het zogenaamde "milgram experiment"

Reken maar dat die mensen stress hadden!