waarom krijg ik 'snachts altijd last van soort van diarree?

altijd in de nacht moet ik heel nodig. zelfs als ik een uur daarvoor nog ben geweest..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik eerst een keer naar de huisarts gaan, want dit lijkt me toch niet gezond.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk eet je ongezond of ongevarieerd, bijvoorbeeld te weinig vezels. Maak een keer een afspraak met een dietiste om je eetpatroon onder de loep te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stress komt er bij mij door... De tanende stress maakt dat je moet... En doordat er stress is loopt het als de ontspanning komt weer heel snel door... Maar dit is een puur speculatief antwoord en nergens op gebaseerd als alleen dat ik het zo doorkrijg...