Ik heb dat vroeger wel eens gedaan, en ik denk dat na een uurtje het effect wel compleet weg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een normale dosis kost meestal 30 minuten tot anderhalf uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt aan de hoeveelheid en persoon, gemiddeld duurt 1 gram ongeveer 1 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Alles wat je zegt klopt maar je nakt toch niet 1 gram in 1 keer weg teminste ik gebruik het al een tijdje en deed in het begin al meer op een avond dan iemand die al lang coke gebruikt omdat ik altijd met drugs meer neem de 1 keer omdat ik er anders niks van voel dus 1 gram snuiven lijkt me sterk klinkt wel goed want dan ga je echt keihard maar is me iets te duur om uit te proberen want normaal koop je 1 gram. Ps het is nii de bedoeling om agressief of beledigend over te komen maar bedoel je wel 1 gram of was het een type fout
Na snuiven begint cocaïne na enkele minuten te werken. De top van het effect duurt 20 tot 30 minuten.

-Cocaïne geeft een opgewekt en energiek gevoel. Cocaïne werkt in op stofjes in de hersenen: dopamine, adrenaline, norepinefrine (NE). Cocaïne werkt wel iets maar minder dan XTC in op de stof serotonine. Dopamine zorgt voor genot. Dopamine prikkelt het beloningscentrum in de hersenen. Adrenaline maakt actief. De hartslag gaat omhoog en de ademhaling wordt gestimuleerd. Een toename van serotonine heeft ook positieve, gewenste invloed op de stemming.

-Cocaïne remt vooral de afbraak van dopamine, NE, serotonine. Het resultaat is een tijdelijke, sterke toename van deze stoffen in de hersenen. Dit geeft de gebruiker een gevoel van extra energie. Na afloop van het gebruik ontstaat een tekort. Het lichaam heeft tijd nodig om de verbruikte voorraad aan te vullen. Het tijdelijke tekort aan vooral dopamine en NE is de oorzaak van de dip die veel gebruikers 24 - 48 uur na gebruik voelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Cocaïne is tot 48 - 72 uur aantoonbaar in de urine. Bij frequente gebruikers kan deze periode langer duren.

Toegevoegd na 2 minuten:
* Laat je cocaïne testen op dosering. Ook je aanleveraar weet vaak niet wat er in zit
* Gebruik alleen als je je lichamelijk en psychisch goed voelt
* Gebruik matig. Hou bij hoeveel je gebruikt
* Stel jezelf op de proef: kun je als je uitgaat met gemak een of twee uur wachten tot de volgende snuif?
* Hak het poeder fijn om pijn aan neus te voorkomen
* Spoel je neus na afloop uit met met lauw zout water
* Gebruik nooit om de vervelende gevolgen van vorig gebruik op te heffen
* Let op de dosis. Als je meer moet gebruiken omdat je het effect niet meer voelt, raak je al aan cocaïne gewend

Toegevoegd na 4 minuten:
De site van het drugsinfoteam geeft zeer goede voorlichting, erg de moeite waard deze te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer anderhalf uur en als je daarvoor echt wil slapen, zou ik een paar nipjes nemen van een fles van rond de 30/40% alcohol. Waarschijnlijk zuip je de hele tijd al en zorgt dit dus ook voor een inkak moment. (Dus niet bijnemen ;)
8 maanden geleden