Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaan mijn tanden scheef staan als het na een beugel 3 weken duurt tot het spalkje is geplaatst?

Na drie jaar gaat eindelijk mijn beugel eruit en na veel moeite met de afspraak inplannen is het eindelijk rond. Nu is het zo dat mijn beugel er uit gaat, maar ik pas 1 week daarna mijn spalkje krijg. Gaan mijn tanden zo snel scheef staan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Is het nou 1 week of 3 weken? Niet dat het iets uitmaakt voor het antwoord, maar je vraag komt niet overeen met je beschrijving
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1 week, is even fout gegaan sorry!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

NEEN, maak je daar geen zorgen over. De tandarts en/of orthodontist weten goed op welke termijn zij het werk moeten afmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Normaal gezien niet. Ik ken iemand die een beugel na zijn traject van bv. blokjes moest dragen en die deed dit niet. Zijn tanden bleven zo goed als op zijn plaats. De verplaatsing die er met of zonder blokjes/beugel gebeurt is niet zo snel, daarom dat je blokjes vaak meerdere maanden/jaren moet dragen. Een week zal zeker geen verschil maken hierin. Ook de orthodontisten regelen deze afspraken, als er iets fout zou zijn dan zouden ze wel aandringen op een spoediger bezoek. Maak je geen zorgen, komt goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding