Na het trekken van mijn verstandskiezen heb ik plots een heel wit stuk ‘huid’ ofzo tegen mijn wang. Is dit normaal?

Vandaag heb ik mijn verstandskiezen laten trekken. Nu zie ik tot mijn schrik een heel wit stuk ‘huid’ ofzo tegen mijn wang. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
5.1K
crispy
3 jaar geleden
Lijkt me niet dat dat huid is. Heeft de tandarts daar geen prop watten of zo achtergelaten?
Utrecht
3 jaar geleden
Dat is een prop watten/tampon. Die moet er straks (voor het slapen gaan uit).
Zorg dat je de wond goed schoonhoud en alle etensresten verwijderd: niet te hard borstelen op de wond en goed spoelen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Was je onder narcose dat dit gebeurde? Want dit vertellen ze je na de behandeling

Antwoorden (1)

Dat is een stuk verband wat gebruikt is om de bloeding te stelpen.