Hoe kun je kaakpijn verzachten?

Hoi,
Ik ben vandaag naar de mondhygieniste gegaan en heb na afloop pijn aan mijn kaak/tandvlees, omdat ze echt goed heeft zitten schoonmaken in mn mond. Weet iemand hoe je de pijn kunt verzachten?. Paracetamol heb ik al genomen en t helpt niet echt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Gebit
2.4K
SimonV
4 jaar geleden
Bij werkt voor dit soort klachten ibuprofen (400 mg) wel en diclofenac niet.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ibuprofen-400mg-omhulde-tabletten/p/18367 Een pijnstillende mondgel schijnt ook te helpen.
Spoelen met kamillethee of zoutoplossing voorkomt verdere irritaties.
Ivana
4 jaar geleden
Spoelen met Kamillethee. Werkt verzachtend, ontsmettend en genezend.

Antwoorden (1)

Probeer IBUPROFEN 400 MG een tablet niet meer dan
3 of 4 per dag geloof ik (volwassenen ) en je hebt er een maagbeschermer tablet bij nodig. Dit is volgens mij het sterkste wat bv kruidvat mag leveren
buiten de huisarts om
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Hoezo een maagbeschermer?