wat moet ik doen me kies is overbelast en doet vreselijk veel pijn?

me tandarts zei dat ik het nog een week moest aan kijken maar dat hou ik niet vol ik slik nu brufen 600 bruis het helpt ene klein beetje

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Gebit
3.1K
Amadea
5 jaar geleden
Wat bedoel je met overbelast? Volgens jouw vorige vraag heb je een wortelkanaalontsteking. Vreemd dat een tandarts een patiënt hier een week mee laat wachten, want dat is nou eenmaal pijnlijk en moet daarom behandeld worden!

Antwoorden (1)

Als je niet kunt wachten tot maandag, is er een tandarts met weekenddienst. Deze kan je bellen en een afspraak maken. Neem wel je portemonnee mee want het moet meteen afgerekend worden en is niet goedkoop.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Dit antwoord klop, dus plus.