hoort er bij een slotjes beugel een uitsteeksel van het draad aan het einde van het slotje te zitten?

Hoi, ik heb nu bijna een maand onderslotjes (later krijg ik ook boven) maar aan een kant steekt er een stukje draad uit hoort dat of niet?
Alvast hartelijk dank voor u reactie.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Gebit
2.3K

Antwoorden (1)

Hai! Ik heb zelf ook een beugel gehad voor 3 jaar, en dat heb ik ook meegemaakt. Als die draadjes aan de zijkant erg uitsteken en er daardoor blaren komen, moet je terug naar de orthodontis. Dan moeten ze ze korter knippen met een tangetje! Zo gedaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt!! Ik heb zelf een tweelingzus die ook deze beugel heeft en ook tegelijk gekregen alleen zij zegt dat zij dat niet heeft dus waarschijnlijk hebben ze het bij haar kort genipt , maar ik zal zeker terug gaan.