Kun je je tanden terug witter krijgen door s'morgens en 's avonds goed te poetsen?

Myn tanden zijn niet echt geel maar ook niet wit en wil ze zeker witter ?
Wat helpt het best ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Gebit
1.8K
paulus811
6 jaar geleden
Als je het ervoor over hebt kun je een behandeling bij de tandarts overwegen. Dat is de enige effectieve en veilige manier om tanden witter te krijgen.

Antwoorden (1)

Ja je tanden worden weer witter door twee keer per dag te poetsen!

Gele tanden, grijze tanden en sommige mensen hebben witte tanden. Klopt, maar afhankelijk van wat je eet, drinkt en of je rookt, verandert stralend wit in grauwer. Tanden poetsen helpt zeker maar voor echt resultaat moet je het lang volhouden en bepaalde dingen laten :

-----Stoppen met roken , alleen al om deze reden.-----

Ook koffie en rode wijn geven een lelijke kleurverandering te zien.

Antwoord zou kunnen zijn probeer eens op een stukje
-----houtskool te kauwen, daarna je tanden normaal te poetsen----- Dit kan je tanden weer mooi wit maken, als je het zwart er af krijgt. (Norit is te koop bij de drogist)