Mag je de röntgenfoto's(van je kiezen) houden die door de tandarts wordt gemaakt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (1)

Of het 'standaard procedure' is, weet ik niet. Maar ik heb wel een keer de röntgenfoto's van mijn gebit gekregen van mijn tandarts. Ik stelde letterlijk dezelfde vraag als jij ("Mag ik die houden?") en daar deed hij totaal niet moeilijk over. Hij gaf ze meteen aan mij. Dus ik zou het gewoon vragen aan je tandarts. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hierin in het ziekenhuis (Uden) idem dito. Gewoon vragen en ze geven je een kopietje op CD (soms moet je daar wel voor betalen). Er zijn natuurlijk veel meer artsen die de röntgenfoto's goed kunnen gebruiken en zo lang het Elektronisch Patiënten Dossier er nog niet is kunnen ze ze niet onderling uitwisselen en moet de patiënt dienen als koerier.