Is 'Dokter Smile Apeldoorn' betrouwbaar?

Ik heb op vakantieveilingen een behandeling voor tanden bleken gewonnen. Ik kan alleen nergens een site en/of adres vinden.. Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
5.9K

Het beste antwoord

Er is geen website van deze 'tandarts'. Wel heb ik verschillende reacties gelezen en die zijn ronduit negatief. De behandeling is zeer onprofessioneel en het resultaat is teleurstellend. In de reviews gaat het ook allemaal over mensen die dit bij Vakantieveilingen hebben gewonnen. Ik zou het je niet aanraden, aangezien het geen betrouwbaar gebeuren is. Ik weet niet hoeveel jij er voor hebt betaald, maar het zal ongetwijfeld minder zijn dan normaal het geval is. Voor zo'n lage prijs hoef je natuurlijk ook niet veel te verwachten. Hier een review van iemand die ook niet bepaald enthousiast was van haar behandeling:

"Vandaag bij dokter smile geweest het is inderdaad AF TE RADEN!! Er komt een vreemde man je helpen die naar mij weten helemaal geen verstand van zake heeft. Je moet van te voren een formulier invullen en als laatste staat : ik begrijp dat er vlekjes kunnen ontstaan bij personen die een slotjes beugel hebben gehad. Ik begrijp dat er kleurverschil kan ontstaan indien er kronen,brug, vullingen etc. Aan de voorzijde van de tanden zitten. Ik verklaar dit formulier naar waarheid te hebben ingevuld. Dus als er iets aan mankeert heb je geen poot om ergens op te staan. Ze zitten inderdaad met 8 stoelen in 1 kamer en vanaf buiten kunnen ze je gewoon zien zitten. Het is dus absoluut niet zoals bij een officiële tandarts of bleek kliniek!! Ik heb ook verschillende personen aangesproken omdat ik al een raar gevoel had toen ik daar binnen kwam. Er was zelfs een meisje voor me en had allemaal witte blokjes op haar tanden. Als je echt blij bent met het resultaat zou je juist moeten stralen en blij moeten zijn met je mooie witte tanden. Je zit in een gewone stoel je gebit word niet van te voren gereinigd ze stoen er wat gel op en dan een lamp. Je kunt niet eens fatsoenlijk je mond spoelen. Mijn man wou graag weten wat de kleur van zijn tanden zou worden en gaf eigenlijk niet aan wat het uiteindelijk zou worden. Wij hebben aangegeven dat het daar er allemaal wat vreemd aan toe ging en dat we het weleens ergens anders hadden laten doen bij white in Amsterdam de des betrefde man werd er erg zenuwachtig van en om er maar van af te komen heeft hij ons het geld terug gegeven. Koop absoluut geen behandeling bij dokter smile want je kunt je geld nog beter over de bank gooien!!"

Ik zou er niet heen gaan als ik jou was, maar je moet het natuurlijk zelf beslissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kan ook geen site van het bedrijf zelf vinden en dat vind ik geen pluspunt. Wel een review: http://www.yazylicious.nl/beauty/dokter-smile#more-2579

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vind wel meer negatieve ervaringen:

http://www.cosmopinie.nl/forum/topic/1623/cosmetisch-tanden-bleken/page/last

http://www.ietsmooier.nl/reviews/tanden-bleken/alle-methodes/alle-plaatsen.html (doorlezen naar lagere reactie op dr Smile).

Nee, het verschil is veel te klein. Niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er gisteren geweest, wat een onzin schrijven sommige mensen , mijn vrouw en ik hebben allebei onze tanden laten bleken, prima resultaat ik 7 tinten mijn vrouw 9 (ze rookt) . http://Www.doktersmile.nl of .com is de site ze zitten in Apeldoorn op het schumanpark