Ik krijg een frameprothese in de onderkaak,alleen nu ben ik bang dat je die ankertjes of slotjes zo erg ziet zitten,wie heeft er ervaring mee??

Ik ben nog maar 34 en je gezicht is toch je blikvanger,maar ik heb geen andere keuze ik moet boven een kunstgebit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.6K

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk zullen de mensen die het niet weten niet eens zoeken naar ankertjes of slotjes bij jou dus die zullen dan ook niet opvallen. Ze vallen alleen jou op omdat jij het weet en er bang voor bent en er bij jezelf continue op let. Het niet hebben van een gebid valt echter wel op bij mensen en het missen van je voortanden ook Het zien van ankertjes of slotjes bij je tandvlees is echter een verzorgdere blik dan openingen van tanden die je kwijt bent of zwarte tanden.