Ik moet al mijn kiezen laten trekken,maar wie heeft hier ervaring mee en misschien adviezen voor wat dan?implantaat of frame of???

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zal mijn vraag eventjes wat duidelijker stellen,de tandarts heeft besloten dat mijn kiezen niet meer te redden zijn,hij had het over een frame,maar ik wil graag ervaringen en adviezen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt,van ga eerst maar eens naar de tandarts om te overleggen,dat kan ik zelf ook wel bedenken,want dat is al lang gebeurd,hebben jullie je kiezen laten trekken onder narcose,of alleen met verdoving?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tandarts heeft hier verreweg het meeste ervaring mee, en is de enige die een bij jouw passend advies op maat kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tandarts gaat eerst je kiezen trekken en gaat daarna pas met je aan de slag om iets vervangends te regelen?? Ik zou nog maar even niet in die stoel gaan liggen... Of hebt je zelf de diagnose gesteld omdat je al heel lang niet meer bij de tandarts bent geweest en er nu écht iets moet gaan gebeuren? Dan zou ik namelijk maar eens eerst een afspraak maken. Het zal je verbazen wat er allemaal mogelijk is zonder meteen alles maar te verwijderen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier nog wat info over een frame:
http://www.tandinfo.be/prothese/gedeeltelijke-prothese.php

Antwoorden (1)

Dit gaat sowieso met verdoving. Dmv spuitjes in je tandvlees word alles verdoofd, en voel je niet veel meer van het trekken. Echter de spuitjes zelf kunnen soms gemeen pijn doen. Maar beter dat, dan geen verdoving tijdens het trekken ;) ik weet niet hoe ze het noemen, maar ik noem het een half kunstgebit met gehemelte. Dat lijkt mij het makkelijkste. Succes iig bij de tandarts.