1) Hoelang duurt het meestal vooradat je eind grote mensen tanden hebt en sensuele lippen?

Ik heb gehoort dat vele mensen senseule lippen hebben en meer volume krijgen als ze grote mensen tanden krijgen. Graag zou ik meer willen weten... weten jullie iets erover?

2) Kan de volume van sensuele lippen later uitbreiden of blijf het in het begin dat je het krijgt het zelfde soort vorm?
3) Sommige mensen zijn er mee geboren en krijgen later iets dunnere volle lippen, klopt dat? kan dat veranderen?

bij vraag:staat nog een vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Ritsuka
12 jaar geleden
hoe bedoel je sensuele lippen? de vorm van je mond is gewoon genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel of je lippen dat nu uitgewerkt is door grote mensentanden. of je lippen later nog steeds dikker kunnen worden of dunner?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meisje, meisje, hoe oud ben jij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het of je hebt het niet.
Maaruh, ben je niet iets te veel bezig met het uiterlijke plaatje?

Antwoorden (1)

Als je 14 jaar bent, zijn je voortanden volgroeid. Je lippen zullen niet heel veel voller worden dan dat ze dan zijn. Als je denkt dat ze door je tanden naar voren worden gedrukt, zullen ze misschien iets langer worden en daardoor ook dunner.
Er wordt tegenwoordig veel met botox gewerkt om volle lippen te krijgen. Ik vind het niet echt mooi, maar smaken verschillen.
Op het plaatje zie je hoe je gebit zich ontwikkelt.
En staar je niet blind op volle, sensuele lippen. Je bent mooi zoals je bent.