Kan ik een groter gebit laten maken {zie uitleg}?

Ik heb twee jaren geleden mijn bovengebit laten trekken omdat ik van de pijn afwilde die ondanks al het opknapwerk bleef bestaan. Een drastische beslissing maar een dubbele dosis pijnmedicatie en dan nog pijn hebben is nog erger op zeer regelmatige basis.

Mijn bovenkaak heeft altijd iets verder naar voren gestaan, op een mooie manier. Ik had een sexy mond met mooie lippen. Mijn mond stond in ontspannen toestand iets open en ook dat vond ik, anderen trouwens ook, mooi.

Nu heb ik inmiddels een jaar mijn definitieve gebit en ik kan wel huilen. Van mijn eigen mond is niets over. mijn mond hangt nu standaard dicht, is ingevallen en mijn gebit is alleen zichtbaar als ik breeduit lach. Mijn toch al ronde volle gezicht lijkt nog dikker door dat mijn superklin is. De hoeken hangen naar naar beneden doordat ze totaal geen steun meer lijken te hebben zo is mijn kaak ingezakt (waarop het gebit passend is gemaakt).

Ik kan wel huilen, ik ben nooit ontevreden geweest over mezelf, ook ben ik niet super ijdel ofzo. Ik zie er graag verzorgd uit maar dat is dat. Van mensen dichtbij me (die me nooit moedwillig zouden kwetsen) hoor ik dat ik lijk op een chagrijnige aso uit een londense achterstandswijk. De types die je in britain's got talent welleens voorbij ziet komen. Het is dus niet dat ik het mezelf in mn hoofd haal.

Kan ik een gebit laten maken dat toch mn kaak omsluit maar waarbij de tanden en kiezen verder naar buiten komen? En kan dit vergoed worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100