Oral-B tandenstokers zijn uit de handel. Wie weet welke tandenstokers hier het meest op lijken?

De Oral-B stoker is van hout, driehoekig en vrij dun. Ik heb nu de Trekpleister, maar die lijkt er wel op, is alleen veel dikker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die uit de handel gehaald? Dan moet ik weer eens naar de zwarte markt in Beverwijk om een zootje van die op te halen. Daar hebben ze ze vast nog wel liggen.

Het beste antwoord

Jordan heeft verschillende maten. Oa. Standaard, thin en extra thin mint.
Tenminste deze hebben wij (da) in het assortiment. Een veel verkochte is ook stimudent. Weet niet hoe de stoker eruit ziet maar word doorgaans veel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Stim-u-dent plaque removers van Johnson en Johnson. Die is dun van onder en wordt steeds dikker naarboven toe. Niet goedkoop maar erg goed. Bij Kruidvat en Etos zeker te koop. Even natmaken voor gebruik, anders breken ze. Ook het Kruidvat heeft eigen merk tandenstokers met wax. Even uitproberen of ze bij jou type gebit passen. Als je tanden erg tegen elkaar aan staan of over elkaar heen zijn ze misschien minder geschikt. Tandartsen geven soms ook proefsetjes mee nar huis.