Elke nacht rond 5uur word ik wakker omdat:

Mijn lippen schaal zijn ofzo. Wat kan ik het beste erop smeren/doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (5)

Een beetje vaseline voor je lippen, het helpt heel goed bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste vaseline of purol ( rond wit doosje verkrijgbaar bij de supermarkt) erop smeren voor het slapen gaan. Werkt stukken beter dan een labello
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wrijf met een zachte handdoek zachtjes over je lippen heen tot dat de velletjes er af zijn gewreven.Doe dit niet te ruw! Je kunt het ook doen door met bv. een tandenborstel zachtjes over je lippen te gaan. Daarna de lippen goed insmeren met een lipbalsem (bv. gewoon vaseline of purol). Werkt uitstekend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je een jongen/man of meisje/vrouw bent maar ikzelf (vrouw) gebruik altijd lipgloss,niet omdat het mooi staat maar om mn lippen vet te houden.
Toen ik nog Labello gebruikte scheurden mn lippen altijd omdat Labello je lippen alleen maar verder uitdroogt,sindsdien gebruik ik nu al een paar jaar alleen maar lipgloss en heb nooit geen scheurtjes meer in mn lippen en ook geen uitgedroogde lippeb meer.
Gewoon vóór het slapen gaan een beetje lipgloss smeren :-) test het eens uit (mits je een meisje/vrouw bent ;-) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eight Hour Cream van Elizabeth Arden is heerlijk op je lippen maar ook fijn als je ergens anders ruwe plekjes hebt.