Is er een maximale leeftijd voor het doorkomen van de verstandskiezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
22.2K

Het beste antwoord

Toevallig vorige week bij de tandarts over gehad: nee, er is geen maximale leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. Soms komen ze namelijk helemaal niet door.
Als je ze krijgt, is het meestal tussen je 16e en je 20e.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ben zelf 35 en 2 jaar geleden kwam er nog een door. Later kan ook nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ik kreeg mijn bovenste verstandskiezen 20 jaar eerder dan dat ik de onderste kreeg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zover ik weet niet, mijn moeder kreeg na haar 40e nog een verstandkies door ze had toen al bijna 5 jaar een kunstgebit. Ik was op mijn 23e alle 4 verstandkiezen al kwijt.