doet een beugel zetten pijn? En erachter ook ? hoeveel dagen erna doet het nog pijn dan ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tijdens de plaatsing doet het helemaal niet pijn. Maar daarna krijg je 3 dagen pijn ze worden gevoelig.

Naar mijn ervaring deed het plaatsen van de beugel geen pijn. De pijn begin je pas enkele ure daarna hevig te voelen. Je zal er ongeveer een week last van hebben. Mijn tip is dan ook veel pap eten!(en pas op met appels eten ivm beschadiging van je beugel, dit als je in verdere stadium bent uiteraard)

Ik heb vanochtend een slotjes beugel gekregen je voelt het wel. het erin zetten doet geen pijn maar het materiaal dat je lippen weg moeten houden doet zeer! Het eruit halen doet volgens mij meer pijn.

het zetten doet niet zo'n pijn alleen wel vervelend al die geluiden en dat je wangen helemaal uitelkaar gerekt worden en daarna een hele droge mond hebt maar dat is snel over vervolgens heb je er wel even last van maar het heeft ook zijn voordelen als je iets moet eten wat je neit lust zeg je gewoon dat dat pijn doet aan je tanden. en een tip bijt op een zakdoek dat werkte bij mij echt en ook met je vingers heel hard over je tandvlees maseren wel opletten dat je het niet openkrast met je nagel want dat doet best pijn. (ben je wel de pijn van de beugel vergeten)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100