Valt iemand met een slappe/soepele huid eerder af dan iemand met een strakke huid?

Mijn partner heeft een ontzettend slappe huid. We zijn samen 2 weken geleden begonnen met een dieet. Zij heeft inmiddels al 4 kg eraf ik amper 1. Zij geeft aan dat mensen met een strakke huid en dikke botten minder snel afvallen. Hoeveel is hier van waar. Mijn BMI is 34.

3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Dikke botten bestaat niet
tinus1969
3 jaar geleden
Het lijkt me onzin.

Antwoorden (1)

De elasticiteit van de huid heeft niets te maken met de snelheid van afvallen. De enige relatie is dat wanneer je snel afvalt, je extra huid overhoudt. De elasticiteit van de huid heeft te maken met: genetisch bepaald; of iemand rookt.
Dikke of zware botten is onzin; vaak wordt dan bedoeld: de bouw.
Jouw BMI is hoog. Goed dat je wilt afvallen.