is cola slecht bij warmte?

is de koolzuurgas wel goed?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Niet alleen bij warm weer.
De koolzuurgas is wel het minst om je zorgen over te maken.

Antwoorden (1)

Cola drinken is niet goed bij warmte. Een onderzoek toont aan dat de aanwezige suikers er juist voor zorgen dat je meer dorst krijgt. De suiker dehydrateert je lichaam.

Suikerrijke drankjes zijn eigenlijk nergens goed voor. Het is slecht voor je tanden, de suiker maakt je dik, is slecht voor hart- en bloedvaten en vergroot de kans op diabetes. Bovendien verhogen ze de kans op nierstenen.
SimonV