Hoe kan ik mijn bovenbenen afslanken?

In de zomer zie ik iedereen met dunne benen, maar ik heb last van dikke bovenbenen. Zelf vind ik dit echt niet leuk, en ik heb al veel tips opgezocht maar ik kan niks vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Je kunt niet selectief afslanken, het is waarschijnlijk je bouw.
Door te sporten en op je eten te letten kun je wel je vetpercentage verlagen, dan word alles wat strakker.
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat 'iedereen' dunne benen heeft klopt ook niet hoor
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Probeer je niet te veel te meten met anderen. Dat is niet goed voor je zelfvertrouwen!

Antwoorden (1)

Je bouw kun je niet veranderen wel meer bewegen. Lopen of fietsen als vervoermiddel is een goed begin. De meeste mensen bewegen te weinig en als je meer beweegt val je af. Als je heel veel beweegt krijg je een andere ontwikkeling: de spieren worden zichtbaar, nadat het vet weg is.
Het gaat er dus om op de juiste manier en genoeg maar niet te veel te intensief te bewegen. Wandelen is daar een goed voorbeeld van.