Wat gebeurt er als je weinig op een dag eet, maar die keren dat je eet fast food neemt?

Dan heb ik het over 2 glazen water en 1 keer drank met suikers met bijvoorbeeld 2 keer maaltijden met hoog percentage vet en suikers.

En beweging is matig (geen sport)

Hoe zit het met calorieverbranding en orgaanvet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan krijgt je lichaam geen bouwstoffen binnen of veel te weinig, maar wel allemaal rommel: afval-/junkfood. Je weet het dus wel? vet en suikers. Nou is vet niet per definitie verkeerd, maar suikers moet je wel echt continu op letten. Als je meer eet dan je verbrandt -----En beweging is matig (geen sport)----- dan wordt je zwaarder. Trouwens je wordt al zwaarder door dat je te weinig op een dag eet. Het lichaam gaat dan in de 'bespaar' stand "Help ik krijg geen eten meer!" en dan wordt het dus opgeslagen als vet. Te weinig eten en dan ook nog fast food Te weinig bewegen en geen sport Dat zegt toch genoeg, 'je doet alles fout' wilde ik zeggen, maar dat is niet zo, want gelukkig stel je deze vraag op GoeieVraag dus je weet het best, wilt alleen even zeker weten wat er dan gebeurt, krijg ik de indruk. Nou, @paardenmeisje, ga eens een tijdje niet naar de snackbar of de kantine op de manege en houd het vol om een paar maanden gezond te eten. Tegelijkertijd probeer eens een sport uit, iets wat je echt leuk vind en met vrienden kunt doen een teamsport dus, meer beweging! Houd dat maar even vol en kijk wat er gebeurt, je zult je veel beter voelen. Succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100