Wat regelen betreft coronamaatregelen in Griekenland?

Ik ga over 3 weken naar Athene maar ik kan niet duidelijk vinden hoe het zit met het vaccinatiepaspoort. Ik heb 1 Janssen prik en een herstelbewijs, is dit genoeg om het land in te komen?
ik heb het vacin genomen op 29 september 2021 en mijn herstelbewijs in maart

1.8K
Inekez1
2 jaar geleden
"Ik heb 1 Janssen prik en een herstelbewijs, is dit genoeg om het land in te komen?"
Dat ligt eraan wanneer je het vaccin hebt gekregen en wanneer je het herstelbewijs hebt gekregen. Het vaccin is 9 maanden geldig, het herstelbewijs 6 maanden.
limonadesiroop2016
2 jaar geleden
ik heb het vacin genomen op 29 september 2021 en mijn herstelbewijs in maart

Antwoorden (2)

volledig gevaccineerd bent of een herstelbewijs heeft dat 14 dagen of langer na de 1e positieve COVID-19-test is afgegeven. Volledig gevaccineerd betekent: 2 doses, of hersteld en 1 dosis, of 1 dosis Janssen-vaccin. De geldigheid van het herstelbewijs is 6 maanden (180 dagen).
2 jaar geleden
Ja, je kunt zonder problemen op reis. In mei stopt Griekenland met het eisen van reizigers om een ​​vaccinatiebewijs, een negatieve test of een bewijs van herstel te tonen om het land binnen te komen.
SimonV
een jaar geleden