Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

komt de ggd ook aan huis een test afnemen?

ik zit samen met mijn vriend in quarantaine, mijn vriend is positief getest door de ggd, ik heb een zelftest gedaan en ben ook positief. ik ben longpatiënt en wil toch ook graag nog door de ggd getest worden. maar wie weet of ze ook aan huis komen?

2 jaar geleden
1.3K
Pieterke
2 jaar geleden
In sommige gevallen en in sommige gemeenten wel, bijv. als mensen niet mobiel zijn. Neem even contact op met de ggd of dat in jouw omgeving en in jouw situatie mogelijk is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, het is mogelijk, maar ik weet niet of elke gemeente / elke subtak van de GGD dit doet. Een kennis van mij is laatst thuis getest. Diegene had een positieve zelftest en ook klachten. Echter was er geen vervoer beschikbaar en de GGD is bij diegene thuis langs gekomen. Maar het kan per GGD / gemeente verschillen.

Wellicht contact opnemen met de betreffende gemeente / GGD om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding