Tot op heden ongeveer 2,5 miljoen. Het zullen er waarschijnlijk meer zijn, omdat niet alle gevallen geregistreerd zijn.
2 jaar geleden
Op deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Nederland is het volgende de recentste informatie, op vrijdag 26 november 2021:

'Eind juni 2021 waren meer dan 31.000 Nederlanders aan het coronavirus overleden, zo becijferde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) op basis van doodsoorzaakverklaringen. Eind april 2021 hadden volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) mogelijk zo'n vier miljoen mensen in Nederland het virus al eens onder de leden gehad.'
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Nou is Wikipedia niet de meest betrouwbare bron aangezien iedereen de tekst daarvan kan aanpassen
Antoni
2 jaar geleden
Er staan bronnen vermeld bij deze teksten van Wikipedia. Het is dus niet 'zo maar' informatie.