Kunnen mensen zonder vaccin of herstel nog naar bioscoop?

Stel dat je om medische redenen geen 2 vaccin mag krijgen wat zijn dan de mogelijkheden om toch ergens binnen te komen,

2 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
2 jaar geleden
Van de website van de overheid: Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Testen blijft gratis voor iemand die geen herstel- of vaccinatiebewijs heeft. https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/09/14/nederland-verder-open-met-coronatoegangsbewijs

Antwoorden (1)

Een test doen. En met een negatief resultaat kun je de bioscoop in.